Artikel 1 – Definities
1. UniekVermaak: verhuurder, gevestigd te Leusden, KvK-nummer 91364388
2. Klant: degene met wie UniekVermaak een overeenkomst is aangegaan.
3. Partijen: UniekVermaak en de klant samen
Artikel 2 – Toepasselijkheid
1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens UniekVermaak.
2. UniekVermaak en de klant kunnen alleen afwijken van deze voorwaarden als dat schriftelijk is afgesproken.
Artikel 3 – Offertes
1. Offertes van UniekVermaak zijn vrijblijvend, tenzij daarin uitdrukkelijk anders vermeld.
2. Een offerte is maximaal 2 weken geldig, tenzij er een andere termijn in het aanbod of de offerte staat.
3. Aanvaardt de klant een offerte niet binnen de geldende termijn, dan vervalt de offerte.
4. Offertes gelden niet voor nabestellingen, tenzij UniekVermaak en de klant dit schriftelijk afspreken.
5. Offertes dienen aangevraagd te worden per e-mail: uniekvermaak@gmail.com
Artikel 4 – Aanvaarding
1. Bij een aanvaarding van een vrijblijvende offerte mag UniekVermaak de offerte alsnog binnen 3 dagen na ontvangst van de aanvaarding intrekken zonder dat de klant hieraan enige rechten kan ontlenen.
2. Mondelinge aanvaarding van de klant verbindt UniekVermaak slechts, nadat de klant deze schriftelijk of elektronisch heeft bevestigd.
Artikel 5 – Prijzen
1. UniekVermaak hanteert prijzen in euro’s, inclusief BTW en exclusief eventuele overige kosten zoals administratie- of verzendkosten, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
2. UniekVermaak mag de prijzen van zijn diensten en producten op zijn website en in andere uitingen altijd wijzigen.
3. UniekVermaak en de klant spreken voor een dienstverlening door UniekVermaak een totaalbedrag als richtprijs af, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
4. UniekVermaak mag de prijzen jaarlijks aanpassen.
5. Een klant mag de overeenkomst met UniekVermaak ongedaan maken wanneer hij het niet eens is met de prijsverhoging.
Artikel 6 – betalingen en betalingstermijn
1. De klant rekent producten direct af.
Artikel 7 – Levering
1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
2. Levering vindt plaats bij UniekVermaak, tenzij anders wordt afgesproken.
3. Levering van online bestelde producten vindt plaats op het door de klant aangegeven adres.
Artikel 8 – Levertijd
1. De levertijden van UniekVermaak zijn indicatief. Als er later wordt geleverd, kan de klant hieraan geen rechten ontlenen, tenzij schriftelijk anders wordt afgesproken.
2. De levertijd gaat in wanneer de door de klant voor akkoord getekende offerte aan UniekVermaak door UniekVermaak elektronisch is bevestigd aan de klant.
3. De klant krijgt een schadevergoeding en mag de overeenkomst niet ongedaan maken wanneer UniekVermaak later levert dan is afgesproken. De klant mag de overeenkomst wel ongedaan maken wanneer dat schriftelijk is afgesproken.
Artikel 9 – transportkosten
1. De klant betaalt de kosten voor transport.
Artikel 10 – Garantie
1. Wanneer de klant en UniekVermaak een overeenkomst met een dienstverlenend karakter zijn aangegaan, bevat deze voor UniekVermaak enkel een inspanningsverplichting en dus geen resultaatverplichting;
2. Het risico van verlies, beschadiging of diefstal van producten die UniekVermaak levert, gaat over op de klant zodra deze juridisch of feitelijk worden geleverd, althans in de macht van de klant komen of van een derde die het product voor de klant in ontvangst neemt.
Artikel 11 – Uitvoering van de overeenkomst
1. UniekVermaak voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en volgens eisen van goed vakmanschap uit.
2. UniekVermaak mag de afgesproken dienstverlening in zijn geheel of deels laten uitvoeren door anderen.
3. De uitvoering van de overeenkomst gebeurt na betaling door de klant.
4. De klant moet ervoor zorgen dat UniekVermaak op tijd kan beginnen aan de uitvoering van de overeenkomst.
5. Zorgt de klant er niet voor dat UniekVermaak tijdig kan beginnen, dan komen daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van de klant.
Artikel 12 – Informatieverstrekking door de klant
1. De klant stelt alle informatie, gegevens en bescheiden die relevant zijn voor de correcte uitvoering van de overeenkomst tijdig en in gewenste vorm en op gewenste wijze beschikbaar aan UniekVermaak.
2. De klant staat in voor de juistheid en volledigheid van de ter beschikking gestelde informatie, gegevens en bescheiden, ook als deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit.
3. Stelt de klant niet, niet tijdig of behoorlijk de door UniekVermaak redelijkerwijs verlangde informatie, gegeven of bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en extra uren voor rekening van de klant.
Artikel 13 – klachten
1. De klant moet een door UniekVermaak geleverd product of verleende dienst zo snel mogelijk onderzoeken op eventuele tekortkomingen.
2. Beantwoord een geleverd product of verleende dienst niet aan dat wat de klant mocht verwachten, dan moet de klant UniekVermaak daarvan op de hoogte stellen binnen 1 maand na het vaststellen van de tekortkoming.
3. De klant geeft daarbij een zo gedetailleerde mogelijke omschrijving van de tekortkoming, zodat UniekVermaak hierop gepast kan reageren.
4. De klant moet aantonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen klant en UniekVermaak.
Artikel 14 – Aansprakelijkheid UniekVermaak
1. UniekVermaak is alleen aansprakelijk voor de schade die de klant lijdt wanneer die schade is veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid.
2. Wanneer UniekVermaak aansprakelijk is voor de schade, dan geldt dat alleen voor directe schade die verband houdt met de uitvoering van een onderliggende overeenkomst.
3. UniekVermaak is niet aansprakelijk voor indirecte schade zoals: gevolgschade of schade aan derden.
4. Wanneer UniekVermaak aansprakelijk is, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een gesloten aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald. Is er geen verzekering gesloten of wordt er geen schadebedrag uitgekeerd, dan is de aansprakelijkheid beperkt tot het (gedeelte van het) factuurbedrag waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
5. Alle afbeeldingen, foto’s omschrijvingen op de website zijn slechts indicatief en kunnen niet leiden tot enige vergoeding, ontbinding en opschorting.
Artikel 15 – Ontbinding
1. De klant mag de overeenkomst ongedaan maken wanneer UniekVermaak toerekenbaar tekortschiet in de nakoming van zijn verplichtingen, tenzij deze tekortkoming de ontbinding niet rechtvaardigt vanwege haar bijzondere aard of geringe betekenis.
2. UniekVermaak mag de overeenkomst met de klant ongedaan maken, wanneer de klant zijn verplichtingen uit de overeenkomst niet volledig of tijdig nakomt, dan wel wanneer UniekVermaak kennis heeft genomen van de omstandigheden die hem goede grond geven om aan te nemen dat de klant zijn verplichtingen niet zal nakomen.
Artikel 16 – Overmacht
1. In aanvulling van artikel 6:75 BW geldt dat een tekortkoming van UniekVermaak door de klant niet aan UniekVermaak kan worden toegerekend wanneer er sprake is van overmacht.
2. Onder overmacht situatie in lid 1 valt onder meer ook:
– Stroom- elekticiteitsstoringen;
– Vervoersproblemen
– Slechte weeromstandigheden
– Werkonderbrekingen
3. Wanneer zich een overmacht situatie voordoet waardoor UniekVermaak 1 of meer verplichtingen naar de klant niet kan nakomen, dan worden die verplichtingen opgeschort tot UniekVermaak kan nakomen.
4. Vanaf het moment dat een overmacht situatie ten minste 30 kalenderdagen heeft geduurd, mogen zowel de klant als UniekVermaak de overeenkomst schriftelijk in zijn geheel of deels ongedaan maken.
5. UniekVermaak hoeft in een overmacht situatie geen vergoeding aan de klant te betalen, ook niet wanneer UniekVermaak hier voordeel heeft.
Artikel 17 – Wijziging algemene voorwaarden
1. UniekVermaak mag deze algemene voorwaarden wijzigen.
2. Ingrijpende wijzigingen zal UniekVermaak zoveel mogelijk vooraf met de klant bespreken.
3. Een klant mag bij ingrijpende wijzigingen van de algemene voorwaarden de onderliggende overeenkomst opzeggen.
Springkussen- & partyverhuur in Leusden en omgeving.
▪ UniekVermaak – Jack van Rooijen
▪ Elatinehof 11, 3831 BC Leusden
▪ Tel: 06 52 88 76 92
▪ Email: uniekvermaak@gmail.com
▪ Kvk: 91364388
Deze winkel is NU open voor live bestellingen. Tot gauw. Dismiss
WhatsApp ons